Назад до списку

Порядок обслуговування клієнтів ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ» на період проведення протиепідемічних заходів та впровадженого карантину на території України у зв’язку із поширенням COVID-19

6.04.2020

З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, у зв’язку із встановленням з 20.03.2020 режиму надзвичайної ситуації у місті Києві

ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ», піклуючись про життя та здоров’я своїх клієнтів, спрощує порядок оформлення та надання необхідних документів щодо врегулювання страхових випадків, а саме:

з 06.04.2020р. та до завершення карантину з приводу епідемічної ситуації в Україні, вимоги до нотаріально завірених документів змінено на копії та/або фотокопії.

Документи для здійснення страхової виплати необхідно надсилати поштою за адресою – 03186, м.Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, 5,

або скановані копії на електронну адресу

vyplaty@aska-life.net, Pilyuta@aska-life.com.ua ,

або фото на Viber за тел. +38(093)-361-60-16

При бажанні укласти договір страхування життя рекомендуємо звертатися в електронному вигляді з використанням засобів сервісів електронної взаємодії, що розміщені на офіційному веб-сайті Страховика http://www.aska-life.com.ua → «Замовити консультацію агента» або Jivosite .

За електронною адресою sorokina@aska-life.com.ua ,

або за тел. та Viber +38(093)-365-29-05

Також консультації надаються за тел. (044) 492-8-492