Назад до списку

Офіційне повідомлення

1.03.2022

Шановні клієнти та партнери!

Повідомляємо, що в цей нелегкий час ми продовжуємо працювати для вас.

Наразі відновлено роботу клієнтського сервісу.

Відповіді на свої питання ви можете отримати, подавши запит на наступну електронну адресу Страховика: aska.zitta@gmail.com

Повідомляємо, що “АСКА-ЖИТТЯ” належним чином несе взяті на себе зобов’язання.

У разі настання страхових подій, страхова компанія здійснює страхові виплати на передбачених договорами умовах.

Строк повідомлення про настання страхових випадків продовжено. Всі повідомлення, що надходять із пропуском строку, будуть вважатися такими, що направленні в рамках умов договору.

Ми розуміємо, що у зв’язку з воєнним станом в країні, деякі клієнти не матимуть можливості вчасно здійснювати оплату чергових страхових платежів.

Тому,  “АСКА-ЖИТТЯ” встановлює пільговий період до 24 березня 2022 року на сплату страхових платежів по договорах страхування.   Платежі, що надходять із пропуском строків сплати, але  в пільговий період, будуть вважатися такими, що сплачені вчасно.

Дякуємо, що обрали нашу компанію і сподіваємось на швидке завершення війни!

Все буде Україна!!

🇺🇦