Назад до списку

Як повідомити про настання страхового випадку?

14.03.2022

Шановні клієнти, страхова компанія АСКА-ЖИТТЯ продовжує працювати та виконувати взяті на себе зобов’язання.

В даному повідомленні ви можете отримати  відповіді на поширені запитання, щодо порядку здійснення виплат.

1. Як повідомити про факт настання страхового випадку?

Про факт настання події, що має признаки страхового випадку, можна повідомити наступним чином:

  • направити відповідний пакет документів на наступну електронну адресу Страховика:

aska.zitta@gmail.com

  • заповнити форму повідомлення про страхову подію на офіційному сайті страховика, за наступним посиланням:

https://aska-life.com.ua/insured-events-page/

2. Якими документами підтвердити факт настання страхового випадку?

  • для підтвердження факту настання страхового випадку, вам необхідно заповнити заяву та направити пакет підтверджуючих документів. З форму заяви та переліком необхідних документів ви можете ознайомитися на офіційному сайті страхової компанії, за наступним посиланням: https://aska-life.com.ua/insured-events-page/
  • при повідомленні про настання випадку ви додаєте електронні копії документів. Особа що повідомляє, повинна зробити відповідні копії документів, завірити їх власним підписом, шляхом нанесення наступного напису “Згідно з оригіналом. ПІП дата завірення” сфотографувати та передати страховику, у спосіб описаних вище по тексту;
  • ВАЖЛИВО: обов’язково додавати актуальні банківські реквізити, для отримання страхової виплати.

3. Коли я отримаю страхову виплату?

  • страхова компанія буде докладати всіх зусиль, щоб опрацьовувати запити та виконувати свої зобовязання в строки, передбаченні договорами страхування.

Бережіть себе і близьких. Все буду Україна!