Новини
06.04.2020
Порядок обслуговування клієнтів ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ» на період проведення протиепідемічних заходів та впровадженого карантину на території України у зв’язку із поширенням COVID-19

   З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, у зв’язку із встановленням з 20.03.2020 режиму надзвичайної ситуації у місті Києві

   ПрАТ «УАСК АСКА-ЖИТТЯ», піклуючись про життя та здоров’я  своїх клієнтів, спрощує порядок оформлення та надання необхідних документів щодо врегулювання страхових випадків, а саме:

   з 06.04.2020р. та до завершення карантину з приводу епідемічної ситуації в Україні, вимоги до нотаріально завірених документів змінено на копії та/або фотокопії.

   Документи для здійснення страхової виплати необхідно надсилати поштою за адресою – 03186,  м.Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, 5,

або скановані копії на електронну адресу

 vyplaty@aska-life.net,   Pilyuta@aska-life.com.ua ,

або фото на Viber за тел.  +38(093)-361-60-16

   При бажанні укласти договір страхування життя рекомендуємо звертатися  в електронному вигляді з використанням засобів сервісів електронної взаємодії, що розміщені на офіційному веб-сайті Страховика http://www.aska-life.com.ua   →   «Замовити консультацію агента»  або Jivosite .

 За електронною адресою  sorokina@aska-life.com.ua ,

або за тел.  та Viber  +38(093)-365-29-05

 

Також консультації надаються за тел. (044) 492-8-492