Новини
02.11.2020
Страховим продуктом 2020 року визнано «СтопКоронавірус» від ПрАТ «АСКА-ЖИТТЯ»

Страховим продуктом 2020 року визнано «СтопКоронавірус» від ПрАТ «АСКА-ЖИТТЯ»

                                            

Переможцем у XV - ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ РОКУ - 2020» у спеціальній номінації «Страховий продукт року» (Перший продукт «СтопКоронавірус» на ринку страхування життя в Україні з найпривабливішими умовами) визнано ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ АСКА-ЖИТТЯ», за версією міжнародного клубу «Банкір»

Умови конкурсу не рейтингування, а якісні показники: Прозорість, Довіра, Репутація. Мета - підвищення якості сервісу, спрощення та прискорення процедур врегулювання збитків, персоналізація страхових продуктів при виконанні нових вимог: таких, як - платоспроможність та достатність капіталу, прозора структури власності, порядок подання звітності, захист прав споживачів страхових послуг в умовах карантину.

Критерії визначення лауреатів конкурсу (якісні показники):

− Відкритість і доступність інформації, про діяльність учасника конкурсу, її достатність

− Безумовне виконання вимог законодавства, підзаконних актів та нормативних документів Регулятора

− Наявність ліцензійних умов на відповідність діючих вимог за даним видом діяльності

− Позитивні аудиторські висновки

− Ефективність менеджменту.

            Під час отримання нагороди Заступник Генерального директора з продажів СК АСКА-ЖИТТЯ Роман Савченко зазначив:

« Це спільні зусилля усієї команди СК АСКА-ЖИТТЯ, яка не на день не припиняла працювати для клієнтів в умовах жорсткого карантину. Дякуємо партнерам, які підтримали ідею  та необхідність такого продукту для споживачів, донесли його цінність та користь для українців. Запрошуємо до подальшої співпраці всіх, хто прагне  надавати  українцям тільки найкращі страхові продукти.»

 « Пишаємось високим визнанням нашої праці. Ми створили та впровадили дійсно якісний, корисний та зрозумілий страховий продукт, який відповідає викликам сьогодення. В складних умовах пандемії, економічної кризи перше  завдання для страховиків – надавати українцям фінансову підтримку та можливість отримати необхідне лікування. Саме в цьому полягає місія страхування та мета зробити життя співвітчизників якісно кращім.» , - додала директорка з маркетингу Ірина Данильченко